.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کروبی : هاشمی تعیین تکلیف نمی کند

مهدي كروبي ديدار خود با هاشمي رفسنجاني را تكذيب كرد و گفت: من مدتي است كه با آقاي هاشمي ديدار نداشته‌ام و البته بنا دارم با هاشمي ديدار كنم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ، دبيركل حزب اعتمادملي در حاشيه نشست عمومي مجمع نمايندگان ادوار مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در خصوص ديدارش با هاشمي و انتقاد هاشمي از وي توضيح داد: تا اين لحظه, چنين موضوعي وجود نداشته است و اصولا تيپ حرف‌هاي آقاي هاشمي اين‌گونه نيست و ايشان دخالتي در اين مسايل نمي‌كنند.

كروبي در ادامه با تاكيد بر اينكه هيچ ديداري با هاشمي نداشته است، تاكيد كرد: ايشان هيچ وقت براي من يا ميرحسين يا خاتمي تعيين تكليف نمي‌كند و من نيز نه براي خود و نه براي هيچ‌كس ديگر, چنين حقي قائل نيستم كه تعيين تكليف كنم.

وي ادامه داد: اكنون هر كس بايد كار انتخاباتي خود را شروع كند, مواضع خود را داشته باشد و برنامه‌هاي خود را بگويد و بعد از مدتي كه كار شد, هر كس مي‌تواند اقبال مردم به خودش را تشخيص دهد و متوجه شود كه چه جمعيت‌هايي از آنان حمايت مي‌كند.

وي در پاسخ به سوالي ديگر پيرامون اجماع اصلاح‌طلبان يادآور شد: اكنون ديگر زمان زيادي باقي نمانده است و پيش‌بيني مي‌كنم در انتخابات, يا يك نفر در مرحله اول انتخاب مي‌شود و يا به مرحله دوم مي‌رسد و اكنون ديگر وقت اين حرف‌ها نيست؛ بلكه بايد به سمت شور انتخاباتي, مقابله با مواضع و حفاظت و صيانت از آراي مردم برويم و نمي‌توان كنار كشيد؛ چرا كه هر كانديدايي تا الان جمعي را به دنبال خود كشيده و اكنون ديگر دير است.

كروبي همچنين در پاسخ به سوالي پيرامون حضور كرباسچي در انتخابات وحمايت او از كروبي خاطرنشان كرد: كرباسچي مختار است و به نظر من كرباسچي, مهمترين و تعيين‌كننده‌ترين نقش را در سال 76 داشت زيرا ما و خاتمي از حكومت‌داري بهره‌‌اي نداشتيم و دو گروه در اين‌جا نقش اساسي را ايفا كرده‌اند, يك گروه نمايندگان مجلس و گروه ديگر شهردار وقت تهران يعني آقاي كرباسچي بود كه نيرو هم داشت, نبايد اين‌گونه باشد كه هر كس با ما است, خوب وشريف است و هركس از ما نيست, بد محسوب شود.

وي در پاسخ به سوالي ديگر مبني بر اظهارات برخي اصلاح‌طلبان در مورد عباس عبدي گفت: عبدي كه چگواراي آقايون بود. دوستان مجلس را رها مي‌كردند و در دادگاه ايشان صلوات مي‌فرستادند, حالا كشتي را سوراخ كرده است؟حرمت‌ها بايد محفوظ بماند. من خودم در صورت پيروزي از آدم‌هايي استفاده خواهم كرد كه چهار سال پيش با من بودند و اكنون ديگر نيستند؛ زيرا آنان آدم‌هاي شايسته‌اي هستند و من از آنان در صورت پيروزي در انتخابات, در دولتم استفاده مي‌كنم.

يكي از خبرنگاران در مورد اظهارات اخير عباس عبدي مبني بر اجماع اصلاح‌طلبان و ميرحسين موسوي سوال كرد و كروبي در پاسخ گفت: عبدي صاحب‌نظر است و حق اظهارنظر دارد. ايشان چهره ارزشمند و خوب محسوب مي‌شود.

وي همچنين در پايان سخنانش با اشاره به ممانعت از سخنراني او در دانشگاه همدان يادآور شد: من به رئيس هيات امناي مسجد اعلام كردم كه مي‌خواهم در مسجد بعد از عبادت سخنراني كنم. اگر هم درها را ببنديد, پشت در مسجد با مردم صحبت مي‌كنم كه البته درها را نبستند اما در دانشگاه اجازه سخنراني ندادند و من هم پشت درهاي دانشگاه از نظام, رهبري و نيروها حمايت كردم و سوال‌ها را جواب دادم و هر كجا كه دانشجويان شعارهاي تند دادند, آنها را آرام كردم و جلسه ختم به خير شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.